The Event Technology Blog
The latest news, best practices, and trends in the event industry—everything you need to know about event digitization, email marketing, and more
Kako zmanjšati vpliv dogodkov v živo na okolje?

Leta 2019 je raziskava o trajnosti konferenc odkrila, da je tridnevna konferenca, ki se jo je udeležilo 800 ljudi, povzročila izpust 455 ton ogljikovega dioksida, kar ustreza 100 osebnim vozilom na bencinski pogon eno leto. Potovanja, zavržena hrana, promocijsko gradivo, obilica papirnatih tiskovin. Samo industrija promocijskih izdelkov, ocenjena na 64 milijard USD, proizvaja široko paleto poceni izdelkov, kot so USB ključki, napajalniki, steklenice za vodo, blagovne znamke nogavic, svinčniki, žogice za stres.
Po drugi strani pa bi morali strokovnjaki za dogodke, ko načrtujejo strategijo dogodka, ki temelji na okoljski optimizaciji, ponovno razmisliti tudi o družbenem vplivu dogodkov na ljudi. Ljudje smo družabna bitja, zato so dogodki v živo tu, da ostanejo. Po koncu pandemije COVID-19 smo bili priča socialnim potrebam ljudi in podjetij med zaporami in omejitvami. Digitalni dogodki so še vedno organizirani, dogodki v živo pa so spet v polnem razmahu. Če bodo dogodki v živo (in hibridni) ostali, moramo te dogodke spremeniti na bolj trajnosten način. Strokovnjaki za prireditve morajo načrtovati dogodke v živo, ki so manj škodljivi za okolje - uporabljati morajo postopke in materiale, ki so okolju čim bolj prijazni.
Nasveti za zmanjšanje vpliva dogodkov na okolje:
- digitalizacija organizacije dogodkov: uporabite digitalne kanale za promocijo dogodka, pošiljanje digitalnih vabil, vstopnic in potrdil o udeležbi;
- digitalizacija postopka registracije: svojim udeležencem pošljite kode za vstop na dogodek in jih skenirajte na kraju samem, brez nepotrebnega tiskanja seznamov udeležencev;
- ponovna uporaba ali recikliranje: izogibajte se plastičnemu materialu za enkratno uporabo in ga zamenjajte z materialom, ki ga je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati;
- izmerite količino odpadne hrane ter uporabite lokalno pridelano hrano in dostavo;
- preskočite ali vsaj zmanjšajte količino promocijskih izdelkov in jih nadomestite z uporabo bolj trajnostnih alternativnih izdelkov, ki jih je mogoče reciklirati, da dosežete isti cilj. Udeležencem omogočite nova doživetja, ki si jih bodo zapomnili veliko dlje kot pa darilca, ki se običajno znajdejo v koših za smeti takoj po koncu dogodka;
- digitalizacija trženjskega materiala na prizorišču: namesto tiskanih materialov uporabite digitalne zaslone;
- namesto enega velikega dogodka organizirajte manjše dogodke na lokalni ravni in tako zmanjšajte vpliv prevoza;
- spodbujati udeležence k uporabi javnega prevoza;
- nekateri dogodki se lahko organizirajo v hibridni različici ali kot samostojni spletni dogodek. Ko načrtujete dogodek, razmislite, ali je vaš dogodek mogoče izvesti digitalno in s tem boste zmanjšali potne stroške in čas udeležencev ter izboljšali vpliv na okolje;
- izberite dobavitelje z aktivno okoljsko politiko.





