The Event Technology Blog

The latest news, best practices, and trends in the event industry—everything you need to know about event digitization, email marketing, and more

Preprosto upravljanje gostov: Kako je MeetPoint pomagal podjetju Europlakat izboljšati njihovo izkušnjo na dogodku

Anja Sovič • May 9, 2025

Upravljanje odmevnih dogodkov prinaša vrsto izzivov - še posebej, če gre za več sto VIP-gostov, strogo organizacijo in nemoten postopek prijave. Europlakat Slovenija, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v državi, se je pri organizaciji podelitve prestižnih nagrad OUTSTANDING v ljubljanski Operi soočil prav s tem.


Dolga leta se je njihova ekipa zanašala na ročne postopke in kombinacijo različnih orodij za upravljanje vabil, prijav in gostov. Vendar pa se je z večanjem dogodka povečevala tudi njegova kompleksnost, kar je vodilo do zamudne administracije in logističnih glavobolov. Da bi poenostavili potek dela in zagotovili brezhibno izkušnjo gostov, so se obrnili na MeetPoint.


V tej zgodbi bomo raziskali, kako je MeetPointova platforma za upravljanje dogodkov pomagala podjetju Europlakat premagati izzive, poenostaviti delovanje ter zagotoviti brezstresno, učinkovito in dobro organizirano izkušnjo dogodka.

O naročniku

Europlakat Slovenija je vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji. Kot del skupine JCDecaux imajo dostop do najnovejšega znanja in trendov v sektorjih zunanjega in digitalnega zunanjega oglaševanja. Europlakat, zavezan svetovnim trendom, aktivno digitalizira tradicionalne formate s filozofijo »manj je več«. Njihovo delovanje je globoko povezano s strategijami trajnostnega razvoja in sodelujejo v javno-zasebnih partnerstvih z večjimi mestnimi občinami. Med njihovimi najbolj prepoznavnimi projekti sta program souporabe koles BicikeLJ v Ljubljani in Mbajk v Mariboru.

Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij, vodi različne pobude, od tržnih raziskav in podpore pri merjenju do kreativnih in inovativnih rešitev za vse njihove oglaševalske formate. Tomaž že 14 let organizira tudi prestižno tekmovanje OUTSTANDING, ki prepoznava in nagrajuje kreativne rešitve zunanjega oglaševanja. Vsakoletna podelitev nagrad, ki poteka januarja v ljubljanski Operi, je eden najbolj pričakovanih in dobro obiskanih dogodkov v slovenskem oglaševalskem svetu.

IZZIV

Ročno upravljanje seznama gostov


Europlakat se je vsako leto soočal z velikim izzivom pri upravljanju seznama gostov za nagrade OUTSTANDING. »Ročno sledenje povabljenim, potrjenim in prisotnim gostom za dogodek v Operni hiši je bilo zamudno in stresno,« se spominja Tomaž. Pomanjkanje učinkovitega sistema je otežilo spremljanje RSVP-jev in upravljanje prijav gostov, zlasti ko so udeleženci s seboj pripeljali spremljevalce. Poleg tega je odsotnost vstopnic ali kakršne koli oblike identifikacije povzročila, da so se dogodka in sprejema po dogodku udeležili nepovabljeni gostje.


Uporaba več orodij


Preden se je Europlakat povezal z MeetPointom, se je za upravljanje seznamov gostov zanašal na Excel, za pošiljanje vabil pa na orodje za pošiljanje pošte.

Ta razdrobljen pristop ni le povečal kompleksnosti, temveč je vodil tudi do neučinkovitosti in morebitnih napak. »Odločitev za uvedbo QR kod je bila za nas prelomnica,« pravi Tomaž. »Izkazalo se je za učinkovito in ustrezno rešitev.«


Zakaj so izbrali MeetPoint

Sodelovanje v preteklosti in močna priporočila


Europlakat je pred nekaj leti prvič sodeloval z MeetPointom, kar je pustilo pozitiven vtis, kljub temu da je bila platforma še v zgodnji fazi razvoja. »Ko smo začeli razmišljati o partnerjih za letošnji dogodek, nas je impresiven portfelj strank in močna osebna priporočila MeetPointa prepričala, da se ponovno povežemo,« pojasnjuje Tomaž.


Čeprav so preučili ponudbe konkurenčnih podjetij, se je podjetje Europlakat na koncu odločilo za MeetPoint, čeprav so bili nekoliko višji stroški. „Niti malo nam ni žal,“ dodaja Tomaž in poudarja vrednost, ki so jo našli v MeetPointovi celoviti in zanesljivi storitvi.

Rešitev

Brezhibna izvedba


Po uvodnem sestanku sta Tomaž (Europlakat) in Petra iz MeetPointa pripravila podroben načrt in časovnico dogodka. To je vključevalo pošiljanje obvestil Save the Date (STD), uradnih vabil, opomnikov in nazadnje vstopnic s kodo QR. „Skrbno smo se držali načrta in rokov. Jaz sem pripravil besedila in prevode, Petra pa je poskrbela za oblikovanje in prilagajanje predlog,“ je povedal Tomaž.


Enostavna uvedba


Zaradi predhodnih izkušenj z uporabo podobnih platform se je podjetju Europlakat MeetPoint zdel intuitiven in enostaven za uporabo.

"Logika platforme je bila preprosta in hitro smo se navadili na njeno uporabo."

Rezultati

Preprosta registracija na kraju samem


Najpomembnejši dosežek je bil nemoten postopek registracije na dogodku. »Ta del nas je še posebej skrbel, vendar smo v kratkem času uspešno registrirali skoraj 600 udeležencev brez kakršnih koli zamud ali težav.«


Prihranjen čas in manjši stres


Prihranjen čas je bil precejšen, tako pri pripravi dogodka kot pri zbiranju podatkov.

„Z uporabo MeetPointa nismo prihranili le časa, ampak smo se izognili tudi velikemu stresu,“ je dodal Tomaž.

Večji nadzor nad udeleženci


Uvedba kod QR je odpravila težave z nepovabljenimi gosti in izboljšala splošno varnost dogodka. Udeleženci so dobro sprejeli vstopni sistem, ki temelji na kodah QR, v podjetju Europlakat pa verjamejo, da bodo prihodnji dogodki še bolj boljši, ko se bodo gostje navadili na nov postopek vstopa. „Naslednje leto bo še lažje, saj bodo pravila jasna, udeleženci pa bodo vedeli, kaj lahko pričakujejo,“ je dodal Žontar.

Priporočilo

V podjetju Europlakat Slovenija so ugotovili, da je sodelovanje z MeetPointom spremenilo pravila igre pri upravljanju njihovega vodilnega dogodka, podelitvi nagrad OUTSTANDING. Prehod iz razdrobljenega, ročnega postopka na poenostavljeno digitalno rešitev je prinesel takojšnje koristi. Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij, je izpostavil, kaj je najbolj izstopalo: »Najbolj smo cenili prilagodljivost, zanesljivost, profesionalnost in hitro reševanje težav.«


Podpora, ki jo je nudil MeetPoint, je bila izjemna skozi celoten proces. Na vsako vprašanje je bil hiter odziv, vse težave, ki so se pojavile, pa so bile hitro rešene, kar je zagotovilo nemoten potek dogodka od začetka do konca.


Na vprašanje, ali bi MeetPoint priporočili drugim, je bil Tomažev odgovor nedvoumen: »Absolutno. MeetPointov sistem in usposobljena ekipa sta naredila pomembno razliko.« Izboljšave so bile tako učinkovite, da misel na organizacijo prihodnjih dogodkov brez MeetPointa ne pride v poštev.

Pogled v prihodnost

Prihodnost upravljanja dogodkov


Čeprav je na podlagi enega samega letnega dogodka težko napovedati širše spremembe, Tomaž meni, da bodo dogodki z močno in zanimivo vsebino vedno privabljali obiskovalce: „Organizatorji bodo morali upoštevati več dejavnikov, ki vplivajo na obisk in zadovoljstvo obiskovalcev.“


Kako bo MeetPoint podpiral bodoče cilje


Podelitev nagrad OUTSTANDING zaradi privlačne vsebine, edinstvenega glasbenega programa, idealnega časa in dolgoletne tradicije iz leta v leto še naprej privablja veliko občinstvo. Tomaž Žontar se zaveda stalnega uspeha prireditve, vendar vidi tudi priložnosti za rast in izpopolnjevanje: „Vemo, kaj je treba v prihodnjih letih izpopolniti, in prepričani smo, da nas bo MeetPoint še naprej podpiral in nam pomagal.“


Tomaž zre v prihodnost optimistično glede poglobitve sodelovanja z MeetPointom.

"Sčasoma bomo verjetno razvili nove sistemske funkcionalnosti, prilagojene našim potrebam. Vendar je platforma na splošno dobro zasnovana in funkcionalno razvita za večino primerov uporabe."

To partnerstvo prikazuje, kako je MeetPoint racionaliziral upravljanje dogodkov za Europlakat Slovenija in spremenil zapleten in stresen proces v brezhibno in učinkovito izkušnjo.

February 13, 2025
Crafting compelling newsletter subject lines is crucial for capturing your audience's attention and encouraging them to open your emails. An effective subject line not only conveys the essence of your content but also entices readers to engage further. This guide delves into strategies for creating winning newsletter subject lines, with a particular focus on event-related emails, and provides practical examples to illustrate these techniques.
January 15, 2025
Email marketing remains one of the most effective tools for engaging audiences and driving results. However, crafting campaigns that reach the recipient’s inbox—and not their spam folder—requires more than great content. Success depends on understanding the mechanics of email deliverability and adopting strategies to ensure your emails are delivered, opened, read, and acted upon.
October 24, 2024
Since 2016, MeetPoint has been helping businesses digitalize their event operations, enabling smoother, more efficient experiences for both organizers and attendees. If you're looking for a solution to manage your event’s backend processes like registration, ticketing, and attendee engagement, MeetPoint might be exactly what you need.
By MeetPoint Blog Staff January 31, 2024
Company MeetPoint is among 500+ organisations, supporting the Net Zero Carbon Event initiative. The Net Zero Carbon Events initiative, launched in 2021, is the events industry’s global campaign to achieve net zero carbon by 2050 at the latest, with an interim target in line with the Paris Agreement’s requirement to reduce global GHG emissions by 50% by 2030. In December 2023, the Net Zero Carbon Events published seven guidance documents to support the event industry in achieving its carbon emissions goals. The seven guidance documents can be downloaded for free here at this link for the following areas: Smart production and waste management Venue energy Logistics Food and food waste Travel and accommodation Carbon offsetting Measurement The Net Zero Carbon Events encourages collaboration with partners, suppliers and customers to drive change across the value chain. The complex value chain of events requires different industries to work together to integrate net zero approaches throughout each event’s lifecycle. Only with mutual collaboration of all stakeholders involved in event industry changes can be implemented and goals achieved. The Net Zero Carbon Events initiative focuses on bringing events themselves to net zero, in contrast to the current focus in industries of bringing organisations involved to net zero. According to the Net Zero Carbon Events initiative, progress in different action areas is asymmetric as some industries are more complex than others, or form part of more mature industries in terms of their decarbonisation plans. Therefore the goal of the initiative is to align progress amongst stakeholders. At Meetpoint, as event software solution provider, we develop our solutions with net zero carbon events in mind. Below you can find few options on how you can benefit from using event management software when trying to meet the net zero carbon by 2050. Photo credits: The cover photo is AI-generated.
By MeetPoint Blog Staff October 24, 2023
In 2019, a research study on sustainability of conferences discovered that a three-day conference attended by 800 people resulted in the emission of 455 tons of carbon dioxide, equivalent to 100 gasoline-powered passenger vehicles driven for one year. Traveling, food waste, promotional materials, plenty of paper prints. The swag industry alone, valued at USD 64 billion , produces a wide range of cheap items such as USB sticks, power banks, water bottles, branded socks, pencils, stress balls. On the other hand, when event professionals are planning an event strategy based on environmental optimisation, they should also reconsider the social impact events have on people. People are social beings and therefore the in-person events are here to stay. After the COVID-19 pandemics ended, we have seen the social need people and businesses had during lockdowns and restrictions. Digital events are still organised, but in-person events are again in full swing. If in-person (and hybrid) events are here to stay, we need to change these events in a more sustainable way. Event professionals must plan in-person events which do less harm to the environment – use processes and materials which are as environment-friendly as possible.
By MeetPoint Blog Staff October 17, 2023
In the fast-changing world, where technology and digital tools have become dominant, many companies don't use the endless opportunities of live events, specially in-person events, to foster company's sales. While there are many benefits of digital marketing strategies, it is essential not to overlook the importance of in-person events. However, despite the growth of e-commerce and virtual communication, events remain a vital component of a successful sales strategy. Events offer a unique opportunity for face-to-face engagement, relationship building, and product showcasing, making them an indispensable part of any sales funnel. In this article, we will explore the reasons why events are vital in sales, how they enhance the sales process, and provide valuable tips on leveraging events to drive sales success.
More Posts